poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Pionierskie podejście do transportu okien

Od tej chwili samochody bez pocenia się wjadą do każdego państwa w Europie.<br><br>Wozy ciężarowe rozpoznawalne są nie tylko ze względu na charakterystyczną fotkę, która znajduje się na ich naczepach. Ich znakiem rozpoznawczym są zarówno wózki widłowe, które mocowane są w oddali naczepy. – Wózki zwiewane są poprzez naszych prowadzących nie bez powodu. Troszcząc się o jakość obsługi klienta oferujemy bowiem nie tylko transport, natomiast dodatkowo rozładunek zlecenia – tłumaczy Dawid Wyrtki nadzorca segmentu transportu Nie wszelkie europejskie kraje koncesjonują jednak na wydłużanie czterokołowca ciężarowego o podwieszany wózek rozładunkowy. Mowa o Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Słowenii i Chorwacji.<br><br>Do dziś dnia doradzały sobie z tym problemem w przebiegający sposób – przy transporcie zlecenia do znaczniej wymienionych krajów stosowano zwięźlejsze zabudowy (6,5 m). Wprawdzie w chwili obecnej sytuacja się przekształci. Od 1,5 r miejscowy dział transportu we współpracy z zaprzyjaźnionymi fabrykantami zabudów i wózków, miał posadę nad najnowszym odmotaniem. Obrobiono system, który umożliwia prosty załadunek i transport wózka widłowego w środku naczepy. – Kupowaliśmy 40 przyczep mających 7,7 metra długości. Równocześnie pod ich posadzką czy też wewnątrz znajdują się ponadplanowe mocowania, które sam zaplanowałem, a stworzyła je marka zewnętrzna w rzeczy samej z uważają o naszym dziale transportu – dorzuca Dawid Wyrtki.<br><br>Mechanizm pozwala na transportowanie wózka naraz wewnątrz a także w oddali przyczepy. Dla firmy, która naprawdę dziś eksportuje swoją stolarkę do 33 krajów na kompletnym świecie, rozwiązanie z pewnością ułatwi zamierzanie trasy i pozwoli na lepsze wykorzystanie floty. Dzięki niemu przed wjazdem do krajów, w których przedłużanie przyczepy o długość wózka jest zatrzymane przepisami prawa, zostanie on złożony. – Między innymi, transport do Włoch pozostanie opracowany w taki sposób, żeby na starcie samochód potrącił poprzez kraje, w których przyczepy mogą mieć zamocowany wózek na świeżym powietrzu, a przed dostępem do Włoch, kiedy w przyczepie będzie już więcej otoczenia, wózek zostanie schowany wewnątrz przyczepy – tłumaczy Dawid Wyrtki. Dla marki oznacza to oszczędności, a dla delikwentów prędkość i kompletność dostaw. Tym chętniej, że zaledwie w toku ostatniego r marka zróżnicowała swoją flotyllę o 80 nowych pojazdów. Obecnie kreują się na nią 240 automobile ciężarowe Scania, Volvo i Daf.<br><br>Edytując rozwojowe odmotanie do przesuwania wózków widłowych wewnątrz przyczepy drugi raz wykazały, iż nie tylko aplikują najszerszą propozycją stolarki, są posiadaczem jednej z największych flot automobili, współczesnego skweru maszynowego, lecz bardzo często są także skautem w dziedzinach niezwiązanych jaskrawo z wytwórczością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz